Шинэ машин худалдан авсан хэрэглэгчдийн СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН СУДАЛГААГ гүйцэтгэж байна

Энэхүү судалгааны зорилго нь Тоёота Сэйлс Монголиа ХХК-н Тоёота болон Лексус брэндийн албан ёсны дилерүүдийн борлуулалт, засвар үйлчилгээ болон Лексус ЭМЭРЖ төвөөр үйлчлүүлсэн хэрэглэгчийн үнэнч байдлыг тодорхойлж тухайлсан тодорхой үзүүлэлтийн хүрээнд хэрхэн үйлчилгээ, үйл ажиллагаагаа сайжруулах арга замыг тодорхойлоход чиглэсэн. Судалгаагаар:

  • NPS (Net Promoter Score)-ийг нэгдсэн байдлын хувьд тодорхойлж гаргах;
  • NPS (Net Promoter Score)-ийг албан ёсны дилер тус бүрийн хувьд гаргах;
  • Худалдан авагч тухайн албан ёсны дилерт үүсгэж буй хүлээлтийг тодорхойлох;
  • Нэн тэргүүнд сайжруулалт хийх шаардлагатай үзүүлэлтүүдийг тодорхойлох;

Судалгаанд захиалагчийн сар бүрийн бэлтгэн илгээсэн шинэ машин худалдан авсан үйлчлүүлэгчид, засвар үйлчилгээнд орсон үйлчлүүлэгчдийн өгөгдөлд үндэслэн ДИЛЕРИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН СУДАЛГАА, брэндийн үйлчилгээний байгууламжаар үйлчлүүлсэн зочдын өгөгдөлд үндэслэн ЛЕКСУС ЭМЭРЖИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН СУДАЛГАА-ны дагуу дуудлагыг хийж гүйцэтгэж байна. Судалгааны мэдээллийг утсаар цуглуулж байгаа ба bitrix 24 программыг ашиглаж байна.  МИРИМ Консалтант ХХК 2020 оноос Bitrix 24 программд суурилсан зайнаас мэдээлэл цуглуулах төв болох Call center-ийг байгуулан ажиллаж байна. BITRIX 24 нь бусад онлайн мэдээлэл цуглуулалтын платформоос үүлэн технологид суурилсан хэрэглэгчийн үйлчилгээний процессын менежмент болон хүний (CRM), нөөцийн автоматжуулалтын (business automation) платформуудтай.

Харин судалгааны үр дүнг боловсруулахдаа бүтээгдэхүүнийг дэмжигчийн хэмжүүр (Net promoter score)  аргачлал ашигласан. Энэхүү аргачлал нь хэрэглэгч тухайн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг бусдад хэр их санал болгосноор тодорхойлдог. Хэмжүүрийн гол давуу тал нь үнэнч хэрэглэгчдийг тодорхойлж, тэдний урт хугацааны сэтгэл ханамж дээр төвлөрдөг онцлогтой.

Leave a Reply

Your email address will not be published.